Wiktoria

Jestem 24 letnim facetem z dużego miasta. Jestem raczej szczupły i wysoki, oraz mam świetny kontakt z młodymi ludźmi. Zazwyczaj kończy się na zwykłym gadaniu na fb oraz jakimś spacerze. Wszystko to robię w ramach działalności w dużej organizacji pozarządowej. Natomiast z Wiktorią zdarzyło się coś więcej… Wiktoria ma dość odważne pomysły. Zaczęło się od …

Wiktoria Read More »

Francuski kurort

Razem z żoną Pauliną nie mogliśmy się już doczekać wyjazdu na zimowy urlop w Alpy francuskie. Wybraliśmy ekskluzywny hotel w bardzo znanym kurorcie wypoczynkowym. Nie był to tani hotel, ale jakość oferowanych usług oraz standard w jakim mieliśmy mieszkać przebijał inne oferty. Zresztą nasza firma odnotowała za ubiegły rok znaczny zysk, w nagrodę postanowiliśmy się …

Francuski kurort Read More »

Babski wieczór

Mieszkanie Moniki było duże i przestronne, jak większość przedwojennych mieszkań w tym mieście. Kiedy wszystkie z hałasem wtoczyły się do środka, stateczne wnętrza wypełniły sie gośnym śmiechem. Monika przez moment martwiła się sąsiadami…ale tylko przez moment. Agnieszka podziwiała zadbane stare meble i wystrój wnętrza, ciemne drewno, ciemna skóra, przyjemny półmrok, wszystko to sprawiło, że poczuła …

Babski wieczór Read More »

Matka i córka

Było to latem miałem wtedy 17 lat. Niedawno zaczęły się wakacje nie miałem jeszcze żadnych szczególnych planów, co będę robił. Tego dnia była piękna pogoda, więc postanowiłem, że pójdę pograć w piłkę na boisko znajdujące się w pobliżu a ponieważ nie maiłem piłki w dobrym stanie, Poszedłem do kolegi o 4 lata młodszego mieszkającego nade …

Matka i córka Read More »

Agata – kolejne spotkanie

-Witaj – jak zwykle przywitała mnie tym samym szeptem. Czekała na mnie w przedpokoju, znów w swym zwiewnym szlafroczku, który nic nie ukrywał. Koronkowy stanik nie mógł okiełznać jej dużych piersi, a przez jego prześwitujący materiał widać było sterczące, niczym szpikulce, sutki.Jak najszybciej podszedłem do niej, zamykając za sobą drzwi mieszkania i jak zwykle też, …

Agata – kolejne spotkanie Read More »

Opowiadanie erotyczne: Mój pierwszy raz

Tym razem postanowiłem opisać mój wymarzony pierwszy raz. Zastanawiałem się, czy chcę napisać opowiadanie erotyczne, ale myśląc nad tym chciałem skupić się bardziej na opisie – nie erotycznym, lecz romantycznym. Do napisania tego postu skłoniły mnie przemyślenia ostatniej nocy. Chciałem w ten sposób oderwać się od tych opowiadań erotycznych, na których skupiałem dotychczas swoją uwagę. …

Opowiadanie erotyczne: Mój pierwszy raz Read More »

Sex trójkącik

Jak co roku w maju zjawiliśmy się u Mariusza serdecznego kolegi ze studiów mojego męża, zazwyczaj odwiedziny trwały dwa dni i następował powrót do domu? Tym było i tym razem, wszystko przebiegało zgodnie z ustalonym przez poprzednie lata planem: spacer, kolacja i wspominki przy drinku. Jednak tym razem okazja do imprezy była znacznie większa Mariusz …

Sex trójkącik Read More »

Urlop, sierpień 07

Urlop, sierpień 07. Napisał do mnie list syn Marek, który mieszka w Paryżu, że w dniach 19-26 sierpnia ma wolne i chętnie ten czas on i jego narzeczona spędziliby ze mną , zapraszając do siebie. Mając jeszcze niewykorzystany urlop za zaszły rok nie było problemu, abym ten wyjazd nie uzgodniła z Dyrektorem Popatrzyłam w kalendarz, …

Urlop, sierpień 07 Read More »

Koleżanka Emilia

Koleżanka Emilia Do Hamburga przyleciałam już w piątek, 27 czerwca wieczorem. Na lotnisku odebrał mnie Kurt i pojechaliśmy do znanego mi już pensjonatu. Tam, „na Dzień Dobry” miałam zbliżenie z Kurtem i Manfredem, po czym zeszliśmy na kolację. Przy kolacji poznałam Polkę – Emilię, Kurt ją przedstawił „moja znajoma”, w tym momencie już wszystko rozumiałam. …

Koleżanka Emilia Read More »

Wesele

To był sierpień. W dzień temperatury dochodzące do czterdziestu stopni w cieniu, w nocy było niewiele chłodniej. Okoliczne pola żółciły się jeszcze gdzie niegdzie resztkami zbóż, w lesie okalającym wieś z jednej strony, wszystko było suche jak pieprz. Nawet ptakom nie chciało się śpiewać. Za to nad całą okolicą brzmiało cykanie świerszczy. Musiało być ich …

Wesele Read More »

Dawno temu, w Niskich Krajach…

Agnieszka powiedziała mi któregoś dnia, że Gośka (z którą, od kilku tygodni, mieszkała razem w wynajmowanym mieszkaniu, na takim holenderskim blokowisku) kupiła sobie nowy strój kąpielowy. „Moja” Margo chciała mi zagrać na nerwach, chyba. Tak ją wciąż kochałem, a ona od dwóch miesięcy dawała dupy innemu…. nieważne… later on! Panieny wymyśliły sobie, że pójdą na …

Dawno temu, w Niskich Krajach… Read More »

Wyjazdy “sponsorowane”

Jak długo trwa ten Świat, zawsze były kobiety w specjalny sposób „hołubione”, poczynając od kwiatów, poprzez biżuterię i innego rodzaju „podarunki” a kończąc na „sponsorowanych wycieczkach” Przykładem takiej wycieczki był mój kwietniowo – majowy rejs. Pierwsza kwestia, to imię Andrzej. Ono mnie „prześladuje” od samego początku. Mój pierwszy chłopak – Andrzej, mąż – Andrzej, kilku …

Wyjazdy “sponsorowane” Read More »